curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Sunday 9 October 2011

thnx ALLAH....

-hey monink u all
-hurm.....
-smlm aku tido pling awal.....
-hehehehe....(around pkul 10 gak la)
-klu x....4 pagi,pling terok 6.30 pagi br tido...
-ya,alhmdulillah....
-semua dlm keadaan baek.....
-lepas je aku call someone...
-aku rase tenang sgt.....
-dia bg aku nasihat.....
-br aku sedar dr pukauan setan....huhu
-seriously,aku blom prnah buat lagi ape yg aku buat smlm....
-gado dgn bdk prmpuan n post kat FB.....
-serious,1st time....
-gado ngan bdk laki prnah la.....
-ya,aku nie jenis bkn mudah nak maafkan org.....
-bkn mdh juga nak mntk maaf kat org....
-tapi smlm aku da pecahkan tradisi idop aku.....
-even aku rase aku xbrsalah tapi aku dgn slumbernyer mntak maaf kat diorng....
-wow!!!!hebatnyer kamu wan ariff.....
-betol jagk someone nie kata...
-kita brkwn around 3 years....
-xkan disebabkan hal nie kita tros nak brmasam muka kan.....
-so,aku call  diorng mntk maaf then aku rase semuanye da baek mcm biase...
-sorie u all.....
-terlebih mara......
-hopefully kita dpt tros hepi mcm biase.......
-sayang kamu orng.....:)
-SSKB~

No comments:

Post a Comment