curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Monday 10 October 2011

hurm...

-hurm......
-entah la wei.....
-kali nie,aku mula xpaham.....
-bila ku fikir balik....
-menyesal aku pegi poli.....
-menyesal aku x benti poli....
-aku da mula bosan dgn kehidupan di sini....
-aku ingt peristiwa smlm da settle but still blom....
-masih ada yg salahkan each other....
-ape nie...???
-yg lepas sudah la....
-korang xpikir aku plak,yg sanggup berkorban.....
-nak tgok kedamaian....
-rakan sekelas,aku sanngup call mntak maaf kat fariza,ina,intan....
-kalau  pikr balik,buat ape aku mntak maaf....???
-aku ada salah ker...??
-tapi kita di sini 3 tahun guys....
-sudah la tue....pliz lupakan....
-jgn mcm nie....
-aku penat melayan karenah korang.....
-pening!!
-aku seriously,xnak masok campur lagi dgn polibriged....
-im quit....
-aku serahkan kat aki untuk cnduct korang.....
-mungkin ini yg trbaek....
-aku da malas nak kusutkn kepala aku pikir pasal bnda alah nie....
-serabut.....
-klu ada latihan aku dtg....aku buat....if penat aku balik....
-itu hak aku.....jgn nnti korang mmprsoalkn plak....
-aku doakan terbaek untuk kita.....
-secara rasminya aku tarik diri...jadi cnductor korang....n jd pengerusi korang....
-so aftr this dont call me ketua lagi k....
-aku ahli biasa mcm korang.....
-n 1 aku nak ckp,aku tarik diri bukan sbb mengalah....
-tapi lebih baek undur diri sblm aku bunuh diri....juz kidding:)
-hopefully kita satu DRM dpt hepi2 mcm dulu.....
-senyum2 macam dulu...
-xnak ada salahkan sesiapa n xnak ada yg berpuak....
-itu harapan aku.....
-salam perpaduan....

No comments:

Post a Comment