curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Friday 21 October 2011

konvokesyen punya pasal...

-wassup
-woww,interesting giler malam nieyh...
-even macam kene dera jer ngan budak senior but im ok.....
-with shahril and ahza...
-aku kene jaga brg yg bakal dijual oleh senior DRM....
-mula2 mcm xnak jer...
-tapi disebabkan nak pengalaman baru....
-aku rilex jer...
-alhmdulillah wat mase nie,hujan da benti....
-kurang sikit sejuknyer.....
-tapi xtaw nak tido mcm mana nieyh....
-xkan nak tido atas meja....
-tikar plak ade satu jer...
-cukup2 jer untuk sorang...hehehe
-niat hari nie mmg nak wat keje yg da bertimbun tapi klu da kne jge benda alah nie...
-memang x siap la keje aku....hahaha
-pressure giler wooo dok sini...
-da la xbagi balik....
-assgmnt banyak plak....
-final exam pon da dekat.....
-semput!!!!!hahaha
-ape2 pon aku harap semuanya berjalan dgn lancar...
-insyaALLAH....:)

No comments:

Post a Comment