curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Sunday, 16 October 2011

awak....

-syira
-napa wat wan cam nieyh??
-smpai wan trpksa wat muka hepi dpn kwn2....
-malu if diorng taw yg diri nie ade prob..
-awak slalu merajuk....
-saya sabar jer layan karenah awak...
-xpenah rase letih pon layan awak hari2....
-xpenah rase jemu pon...
-tapi kenapa tiba2 nak tglkan wan..
-awak ingt lagi mesej yg awak bg kat wan??
-"i nak u taw tempat u dlm hati i,selagi xde yg berani ambik u dr i,slagi u dlm hati i"
-i simpan lagi mesej nie syira...
-apekah wan xde lagi dlm hati awak syira???
-u ingt lagi,wan penah sruh u janji yg jgn mention nama syu,nama intn..
-tapi stiap kali wan call,awak slalu jgak mention nama diorng...
-wan sabar jer...
-xmara pon....
-nak taw sebab ape???
-kan wan da ckp,wan terima awak seadanya....
-so,sgala kelemahan n kekurangan awak wan kene terima jgak la...
-tapi kenapa nak tglkan wan jgak???
-awak kecik hati lagi pasal  gmbr tue???
-kalau wan leh tahan parent wan mara wan,parent wan mara kak wan sbb awak...
-xkan awak nak mengalah mcm tue jer...
-mesej terakhir awak smlm btl2 wat wan tersentuh,sedih n kesal sgt...
-"syra slalu mrjokk,awk sbr je syg,syra xsnggup awk brsabar layan karenah syira,dgn berat hati syra lepaskan awk,syra doakan awak jumpe prmpuan lagi baek dr syra n sntiasa ada dpn mata awk syg,xjaoh cam syra...awk lelaki terbaek dlm idop syra,tapi syra x ckup baek untk awak syg...lpas nie syra xkan gnggu lagi idop awak lagi,biarlah air mata yg temankan rndu syra kat lelaki sebaek awak pasni..last word,i luv u so much syg...assalammualaikum"
-tq syira...
-wan nak syira taw,wan tetap tgg syira kat sini....
-tapi jika takdir kita mmg untk brpisah...
-wan redha dgn sepenuh hati....
-even kita xpernah jumpe,syira tetap sweet kt dlm aty wan...
-slalu wan wan trsenyum,hepi,geram,sedih,saket aty....
-syira,wan tumpang gembra jika awk ada pilihan yg trbaek dlm idop awk...
-maafkan kekurangan wan.....:(

3 comments:

  1. la hai , cmni penyudah nye ?
    semalam bru je kau bersuka ria .
    tak pe la ariff , sabar eh . maybe ni jalan rezeki kau . sabar-sabar . InsyaAllah nnti sume nye akan ok balek . nak tenang kn hati . meh laa msuk blog aku . hee :D share information yg menenangkan . Mudah-mudahan . :D

    ReplyDelete
  2. sabar la dik.... sesuatu yang berlaku pasti ada hikmah disebalik nye... kadang2 Allah uji kite dengan macam2 perkara.. tapi semua tu adalah untuk mengembalikan diri kita kepada NYa...

    ReplyDelete