curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Thursday, 7 April 2011

akulah MANAGER!!!hehehe

hey.....lama x jumpa kan kan kan...huhuhu
hah mesti terkejut kan dgn jawatan yg aku dpt skrg....hehehe..
tapi serius giler2 penat wei....
tenaga aku diperlukan selama 17jam...setiap hari tanpa cuti.....
sapa sanggup angkat kaki...???hehe
seawal 6 pagi terpaksa dan dipaksa bangun....
siap2...untuk uruskan kerja seawal 7 pagi.....n then shif tamat pukul 12 tgh malam...
fuhh...x tercapai akalmu bak kata penyanyi lama elyana...huhuhu
bernaung di bawah syarikat saadiah sidek enterprise...aku terpaksa gagahkan diri....
ini bisnes keluarga...so sebagai anak aku salurkanlah tenaga yg ada sebelum melangkah kaki masuk U...
alhamdulillah bisnes yg baru dijalankan seawal 1 april 2011 mendapat sambutan yg x diduga....
aku sendiri x caya dgn hasil jualan yg dpt....
aku jugak berterima kasih la kat parent...yg memberi kepercayaan kat aku uruskan perniagaan nie...
walaupun ini perniagaan kecil...tapi aku mengambil risiko yg besar...
dgn memegang wang yg banyak setiap hari n barang2 yg berisiko tinggi untuk hilang....
tapi tanpa bantuan dua pekerja yg diambil dalam kalangan keluaga juga aku rasa aku terkontang kanting kat dalam kedai...huhuhu...
so dgn jadual kerja yg padat sebagai manager....hehehe..aku mohon maaf sgt2 klu x smpat berbalas msg dgn kwn2...berfacebook,mengupdate blog nie....
tapi insya-ALLAH jika bisnes da stabil...pekerja da ramai..aku xkan luputkan hobi aku yg suke mengtype bukan2 nie...hehe...
klu berkesempatan aku nak cerita jugak pengalaman aku sepanjang bekerja...ada yg best n ada gak yg x best...tapi xdpt nak janji bila...
doakan yg terbaik untuk aku dan bisnes nie....
ingat bkn senang nak senang...n bkn susah nak susah...kan kan kan...
ok2 da lewat nie...esok nak bgn pagi....
so salam kerinduan untuk semua...wassalam...:)