curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Tuesday 29 March 2011

ohh U.P.U.

hey...
U.P.U. ohh U.P.U....
bayangkan hari nie br dpt setel....
alhmdulillah....aku hepi giler...
ye la...takot la gakk x lepas nak masok mana2 U klu x isi fasa ke2 nie....
tapi ALLAH da tnjuk jalan yg terang dan mudah untuk aku ari nie.....
ari nie gak aku bertungkus lumus nak mengimprovekan blog aku yg xseberapa nie...
dalam proses pembikinan...aceceh....huhu
da lama  la gak x on blog nie...
tapi sejak aku sakit aku yakin dan pasti...
hidup ini perlukan perubahan....
kita tidak boleh hidup di bawah kelompok kecil je...
tapi perlu meluaskan empayar kejayaan gah di mata dunia...hehehe...
apa la aku mengarut nie...huhu
esok aku nak gi skola....jumpa kaunselor sekolah....
ye la nak mintak pendapat dengan course yg aku apply....
samada sesuai atau sebaliknye....
mmg betul bergantung pada diri...tapi xsalahkan nak mintak pendapat org yg lebih bnyak mkn asam garam dr kita kan kan kan.....
so,aku harapkan yg terbaek....
anjakan paradigma yg dibuat perlulah sejajar dengan apa yg kita impikan....
mudah2an jalan yg akan disusuri dipermudahkan oleh NYA....
bye2...:)

No comments:

Post a Comment