curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Monday 7 November 2011

merepek suda...

-salam perpaduan korang...
-apamacam raya aidiladha tahun nie???
-hopefully ok2 la hendaknya keyh...
-picture sapa aku guna nie???future wife lah....HAHAHA
-cpt aminkan....hehehe...
-mood aku skrg tgah gila2...hehehe
-entah lah mungkin xsaba nak balik poli esok kot...
-tapi rasa macam xnak balik pon ade....HAHAHA
-study week aku harap aku dpt gunakan sepenuhnya masa yg ade untuk STUDY!!!!
-final exam 21-24november bie...cuak seyh...
-selama nie asyik maen jer kan.....
-sbb tue esok aku xnak bawa laptop....
-no more no more no more.....huhuhu
-insyALLAH,aku boley idop tanpa FB,BLOGGER around 3 weeks jer kot...
-apa2 masalah leh contact aku...di talian 012-.......hehehehe
-doakan aku berjaya weyh...kalau leh xnak la repeat2 nieyh.....
-salah silap aku selama nie ampunkan lah taw!!!!!
-ya pasal member aku tina,aku xcntact pon ko ari nie....
-bukan per,aku xnak ko pikir bukan2 kalau aku selalu cntact ko...
-aku doakan ko cepat sihat weyh....
-kawan2 yg laen...marilah kita berusaha sebaik mungkin...
-masa masih ada...so,gunakan dgn betul...
-doakan each other keyh...
-kita pasti boleh!!!
SATU DRM pasti SUCCESS!!!!yeah!!!!!daa~

No comments:

Post a Comment