curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Tuesday 8 November 2011

bye2...

-Asslammualaikum
-Hey guys...
-pagi2 da on9...huhuhu
-entah la,hati nie rase berat plak nak balik poli...
-mana tak nyer...kat umah dpt wifi sekncang-kencangnyer....
-xde sape kaco...idop aku aman kat sini....hehehe
-teringat plak dulu,b4 aku masuk poli...aku la yg beriya2 xnak balik umah...
-sekarang????ayoyo....pening kepala ma dok poli...huhuhu
-nak xnak pagi nie,kaki aku kena gak melangkah masok ke poli....
-itu pon sebab ada polibriged...klu x mampos la aku xnak pi sana....hikhikhik
-tapi,memikirkan final exam,takot plak aku....
-hurm,actually aku kesian kat ibu n ayah aku...
-kalau aku ade kat rumah,boleh la sikit2 aku tolong diorng...
-ape2 pon guys,maybe nie entri terakhir...
-insyALLAH akan diupdate on 25/11...coz aku da cuti sem...:)
-hopefully semua ok2...n senyum2 selalu...:)

No comments:

Post a Comment