curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Saturday 12 November 2011

12/11/11 NOT 11/11/11 keyh...

-Hari yang memenatkan
-Itu yg dapat aku describe kan untuk hari ini
-Dengan balik rumah yg tidak ada perancangan
-Gelabah plak bila dapat taw member accident
-Ini lah kelemahan aku
-Aku xdpt nak biarkan kwn2 aku dlm kesusahan
-Aku teros jer call Aki untuk mndptkan bantuan kereta
-Penat jgn lah ckp
-Tido xcukup plak tuhh
-Around 4.30pm Aki smpai and aku teros drive macam org gila gi KLANG
-Jalan Klang mcm jalan Kling lahh
-Opppsss,sorie terlepas ckp
-Berkali2 aku pusing jalan sama
-Nasib baek smpai
-Smpai2 tengok alhmdulillah semua selamat
-Memang ingt nak hantar korang balik poli
-Tapi apakan daya,kereta x muat
-Itu jer aku mampu buat,tengok keadaan korang
-Sorie dtg lewat
-Sorie gak kalau terkasar gurauan
-Ya,lupa plak sorie gak kat Ana coz xdp hadirkan diri ke mjlis knduri tue
-Apa2 pon hari nie mmg hari yg penuh cabaran buat aku
-Thnx kat Aki yg sudi membantu
-AKU PENAT!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment