curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Sunday 22 May 2011

confused...

what should i say,i'm so confused....
ya,b4 i 4get thnx to ALLAH swt...my mum is back healthy...
td around 10.30p.m. aku juz saja tgok rsult politeknik..
tiba2 dpat plak...then aku bgtaw la my dad...dpt DIPLOMA PENGURUSAN PERNIAGAAN/PERUNCITAN...
witout feeling guilty dia sroh aku benti f.6...
sedyh gilerrrrrrr.......
dia ckp if u want to sucessful in ur life...
pegi politeknik...then klu rayuan U diterima pegi masok U....
even hati nie a bit hesitant...i have heard what HE saying...
waduhhh......must have hikmah niee....
sbagai anak aku cuba wat terbaik untuk ibu n ayah...
hpffly apa yg aku buat nie dpt menggembirakan hati diorang...sekian....:(

3 comments:

  1. klu amin rase bleh bwk sbjct form 6, continue.. tkut nti ble msuk poli amin xleh bwk course tu... tgk pd kmampuan kt... jgn pakse klu xsuke...

    ReplyDelete