curahan hati...

bila aku mati....
taburkan bunga di pusaraku...
bisikkan satu doa al-fatihah...
ingatlah akan kebaikanku...
padamkan segala keaibanku..
damaikanku dengan bacaan yaasin...
dan ingatlah kembali...
akukah lelaki itu....???

Sunday, 28 August 2011

idny...=)

~hah pe kabo sume...??
~lupo plak...eden da tuo..biasolah...
~assalammualikum semua innnnnnnnn.......huhuhu
~jom layan dulu lagu nie you-by nurjannah allia=)
~amacam...??
~aku suka lagu nie...korang...??
~malam nie saje je nak citer2 ngan korang...
~boring...esok aku balik kampung taw!!
~kampung SEGAMAT JOHOR
~sape nak ikot...??angkat kaki...hehehe
~doakan semua ok2 je taw...
~ya,sempena bulan syawal  da nak hampir tiba nie....
~ingin aku rakamkan...SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA!!!!
~balik kampung ohh ohh ohh balik kampung.....huhuhu
~sebelum terlupa aku gak nak merapatkan semua jari yg ada untuk memohon ampun dan maaf...
~atas segala silap dan salah samada sengaja ataupun tidak...
~idop nie xpernah perfect mesti ade cacat celanyer kan kan kan...
~so sape2 yg terase,makan dalam ngan perangai aku,tutur kata aku sekali lagi aku minta maap yer..
~hah..???korang xnak maapkan aku..???
~sampainya hatimu buat aku begitu......lalalalalalala...
~ikot korang la...xnak paksa nanti mak mara....hehehe  
~sape2 yg dok far away,kene travel jauh2 berhati2 di jalan raya k...
~sape2 yg nak taw pasal [idny~]....
~xmembawa maksud pape pon.....
~iyernyer juz diambil dalam lagu DAN BYRD-BOULEVARD....
~mean idny "i do noe y"or ayat betol nyer "i dont know why"huhuhu
~itu jer....tapi bg sape2 yg dah ubah maksud asal kepada mksud yg lebih special tq lah...
~ade org ckp idny tue "i do need you"
~woowwwww!!!!terbaek....huhuhu...
~so sape2 yg tertanyer2 anda sudah dapat jwpnnyer kan....
~belanje aku minum air....hahahaha....
~b4 aku lupa,raya nie jgn lupa jage diri k....
~jgn nak maen mercun sgt la...bahaye....:) 
~hurm perot pon da full sgt nie....
~baru je pekena nasi putih + ayam masak lemak cili api....yum yum...sedap beb....
~mata pon da ngantok nie...
~so aku nak mntak diri dulu yer....
~tolong doakan terbaek untuk aku k....
~goognight guys...
~assalammualaikum............

No comments:

Post a Comment